A Startlap - a hazai keresők piacának egyik legprominensebb
szereplőjeként - a felhasználók kiszolgálásán túl utat szeretne mutatni a
keresők üzleti célú felhasználásához is, folyamatosan bizonyítva azok
értékeit.
Nebojsa könyve pont azokat a marketing döntéshozóat és
döntés-előkészítőket látja el gyakorlati tanácsokkal, akik mindennapi
munkájukban használják vagy terveznek használni online marketing
eszközöket. Nekik őszintén ajánlom ezt a hiánypótló művet.A könyv célja
nem a keresési lehetőségek, technikák és tippek bemutatása egy-egy
keresőeszközben. Ez minden, a témával foglalkozó website feladata.
Legegyszerűbben fogalmazva, a könyv segít jobban átlátni és megérteni a
keresőmarketing fogalmát. Útmutatóként kell szolgálnia az olvasó
mindennapi munkájában akkor is, ha a könyvet már elolvasta.Damjanovich
Nebojsa Keresőmarketing című könyve az első hazai összefoglaló mű az
online marketing immár itthon is feltörekvő ágáról. Közérthetően mutatja
be a keresőmarketing alapjait, így érdeklődőknek, webmestereknek,
marketingeseknek egyaránt ajánlom "tudattágítóként".Damjanovich Nebojsa,
online marketing tanácsadó, előadó és szerzőként tevékenykedik
Budapesten. "E-mail marketing" könyv szerzője, számos konferencia és
szeminárium szervezője és előadója. Eddig olyan ügyfeleknek dolgozott,
mint NOKIA, HVB Bank, GlaxoSmithKline, DHL, Procter & Gamble, Office
Depot és UPC Magyarország. Leginkább a szaksajtóban publikál (PR
Herald, Kommunikáció Management és MédiaFigyelő). Az Online marketing
tippek heti hírlevél főszerkesztője.
kevesebb